Heeft u een klacht en wat is de Garantie

Bij Z.E.I. Positiekleding staat service en klantvriendelijkheid altijd op de 1e plaats. Wij vinden altijd een oplossing voor een eventueel probleem.

Garantie
Wij staan in voor de kwaliteit van onze producten. We leveren top kwaliteit maar zo nu en dan kan het gebeuren dat een artikel niet voldoet aan de kwaliteit eisen die wij en natuurlijk ook u eist.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij van Z.E.I. zullen altijd proberen om samen met jou een oplossing proberen te vinden voor elk probleem. Mocht je een klacht hebben dan raden wij je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zeilifestyle.nl.

Je kunt ons ook altijd bellen op telefoonnummer 0513-646100 of via de mail aangeven wanneer we jou kunnen bellen om te overleggen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 



Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »